Börjar gå istället för att åka bil

Jag har bestämt mig för att jag ska sluta ringa min pappa så fort jag ska någonstans. 
Jag ska börja GÅ dit jag vill komma istället. Som nu, jag måste hämta en sak hos min pappa.

I vanliga fall skulle jag ringa honom och be han komma och hämta mig för att sedan skjutsa mig till honom, och sen be honom skjutsa mig till Simhallen. Men jag ska GÅ ÄNDA DIT! Och sen till simhallen.

Så j*vla stolt över mig själv, im so good.
Vi hörs senare när jag har simmat =)
Sunkigt att jag håller i en ICA-påse.. Men bilden är gammal!

Kommentarer
Postat av: wictoria

Den "bästa kvalité"-bilden HAHAHA

2010-02-16 @ 17:28:34
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0