Blogg.se funkade inte igår (igen..)

Åh va trött jag blir! Igår när jag kom hem försökte jag HUNDRA gånger (minst) att logga in på blogg.se, men självklart funkade det inte.. Så jäkla trist, jag lyckades en gång, och då skrev jag värsta inlägget till er, men sen när jag skulle publicera det försvann allt. Det ska bli så skönt att bloi förflyttad till en egen domän!

Nog pratat om blogg.se. Jag får väll skriva om inlägget jag skrev lite senare idag, för just nu har jag lite bråttom. 
Jag ska iväg på en liten sak klockan tio, sen ska jag till skolan. 

Så vi får höras med när jag kommer hem! Tack för all fin respons gällande håret. Så fina ni är.
PUSS!

Titta vad slitet mitt stackars hår är =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0