Blind-date

Cissi och jag har skaffat varsin blind-date till varandra.
Det fungerar såhär.
Cissi har valt ut en kille utav hennes kompisar som jag inte känner, jag får inte veta vad han heter, hur han ser ut eller hur gammal han är. Inget alltså. Tio minuter innan jag ska träffa honom, (på lördag) får jag reda på vad han heter. Inget mer. Jag får en mötesplats jag ska träffa honom på, och vi ska sen gå och äta. Samma sak har jag gjort med henne.

Vi fick ha 3 krav var innan vi valde ut en kille åt varandra.
Mina krav var:
1. Se helt okej ut
2. Vara öppen för ett förhållande
3. Inte vara blyg!
Cissi har berättat att hon har pratat och bestämt med en kille.. Får se hur det här går! Spännande va?

Kommentarer
Postat av: Cecilia Malmsten

Haha det ska bli sjukt spännande! :)

2010-02-03 @ 21:17:41
URL: http://heltandraperspektiv.blogg.se/
Postat av: LinaJosefinBerg

Kändes bra att någon förstod vad jag menade, även fast det såklart är tråkigt att fler känner sådär... Men men, bättre dagar kommer!



Jasså, gjorde du? :) haha, tack så mycket! Visste jag inte om själv faktiskt :P



Kul idé det där med blinddate också ;) Vore något att pröva kanske! Fast jag vet i tusan om jag skulle våga alltså... haha :D Du får berätta hur det går sen!

2010-02-03 @ 22:09:12
URL: http://linajosefinberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0