Awww min katt

Shit vad sent jag somnade inatt. Kunde inte sova, låg och tänkte på massa saker. Min katt var så söt igår, han låg och sov i vardagsrummet igår natt, så jag gick in till han och sa "kan du inte komma in och lägga dig hos mig tills jag somnar" Jag ville inte bära dit han, för då sticker han bara. Jag gick in och la mig på mitt rum, sen ser jag att han kommer och hoppar upp och lägger sig brevid mig. ÅH. Fan vad fin han är!

Idag vaknade jag upp på gott humör, dagens planer är att hinna med att träffa Cissi, och senare också Wickan och Nath! SÅÅ skönt att det är lov.
Två bilder från igår. F-Ö-R-S-K-R-Ä-C-K-L-I-G-A!

Kommentarer
Postat av: wictoria

Jag sov också skitdåligt inatt.

Haha, blogga om din katt lite mer då ;)

HAHAHAHA BILDERNA!!!!!! ='(

Vi kanske kan träffas imorgon eller imorgon kväll (senare på kvällen) eller onsdag? :))

2010-02-22 @ 21:23:59
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0