Svar på kommentar




Svar: Hej! Fint namn till att börja med. Men ja, det stämmer att jag hade (har) ett vibrationsbälte. Jag använde det 1 timma per dag i två veckor och hade efter det gått ner 7 cm runt magen. Jag blev själv jäkligt chockad, trodde inte att det skulle fungera så bra. 

Jag tycker definitivt att det är värt att köpa ett sånt här, men om det ska ha någon funktion tror jag man måste äta bra och röra lite på sig. Jag åt vanlig mat och skippade skräpmat och godis. Dock rörde jag inte på mig såklart hehe..

Efter två veckor blev jag för lat för att använda bältet, så har inte använt det sen dess. Kanske borde börja igen? 

Men för ett kort och enkelt svar, JA! För mig fungerade det!

Kommentarer
Postat av: Josefine

jag vill ha en såndär :(

2010-04-24 @ 12:24:25
URL: http://tinajosefine.devote.se
Postat av: Zhinelle

vad kostar det? :)

2010-04-24 @ 20:18:48
URL: http://zhinelle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0