Invigning


Sitter på tåget påväg hem nu. Livet är hårt ibland, skulle velat stanna i Stockholm minst en vecka till. Menmen, finns inte så mycket att göra mer än att se fram emot nästa gång jag kommer hit istället! =)

När jag kommer hem ska jag direkt till min praktikplats, det har nämligen invigning idag! Tror det kommer bli ganska mycket folk, ingen missar väll? Alla är välkomna! 

Det kommer vara uppträdande av Shake, Jeremie, No Odds & flera! Titta in mellan 15:00 - 20:00 på Repslagaregatan 30!

Efter det har jag ett par saker jag måste ta tag i. 
Självklart bloggar jag såfort jag har tillgång till internet nästa gång!

PUSS sålänge och massa kramar!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0