Vad hittar ni i min mobil?

Ska försöka att inte låta mitt humör gå ut över min stackars blogg.

Fick en kommentar från en läsare och tänkte göra henne en liten tjänst.
- Hej! fin blogg! Jag tycker det är så kul att se hur det ser ut i andras mobiltelefoner så skulle vara roligt om du kunde visa eller berätta lite hur det ser ut i din eller vad du har för sms och sånt! Kram :>

Bakgrundsbild & Tema:
Ser ni ovan, orginellt och tråkigt walkman..

INKORG:
Äldsta SMSET: Tjenare kom ryd marko - från Marko
Nyaste SMSET: Hahaha najs då;) - från Andy
10 slumpade SMS:
1. Gör du sötnos?<3 - från Rabi
2. När slutar ni? - från Carolina
3. Aaa det var det verkligen:P - från Saleh
4. Är du i stan?;) - från Victor
5. Ja! Innan tolv loggar jag in.:D vid tio ungefär:) - från Katta
6. Haha så du vågar träffa mig alltså:) - från Andy
7. Ye, rätt segt ändå xD - från Jonte
8. No, you are a Queen;) - från Martin
9. Va hände :/ - från Marko
10. ghAHA ASÅ DU KOMER DÖ AV GARV - från Marko
SKICKADE:
Äldsta Skickade: "Tja, kan inte asså:P" - Till Marko
Nyaste Skickade: "Jo fan så illa är det:)" - Till Andy
10 slumpade skickade SMS:
1. Haha nej du missuppfatta:) - Till Marko
2. Då köper vi massa dricka:D - Till Marko
3. I stan men har dom inte nu - Till Maria
4. För 6 min sen var klockan 09:09 den 9/9 -09 - Till Maria
5. Kanske eller:O - Till Martin
6. Är du seriös:) - Till Andy
7. Köp kaffe. - Till Mamma
8. Okej inget, carro undrar vf du inte svarar på hennes sms:P - Till Marcus
9. Varför väntar ni? jag har inte slutat - Till Jakob
10. Haha okej ta en cigg med mig då:) - Till Axel

usch vad jobbigt och tråkigt det var att skriva det här inlägget.
BLÄÄÄÄÄK

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra tack =)

2009-09-10 @ 20:59:29
URL: http://linneasp.blogg.se/
Postat av: Mysaan

FIN BLOGG !

KOLLA IN MIN BLOGG !

BRUNETTMYSAAN.BLOGG.SE !

KOMMENTERA GÄRNA !

2009-09-10 @ 22:18:38
URL: http://brunettmysaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0