sjundeseptembertvåtusennio

Hallu!
Igår stannade min statistik på 155, den var så väldigt länge så jag skulle bad någon random på min msn som inte hade varit inne på den tidigare idag och den gick in och det blev ingen mer besökare för det.
Konstigt, någon mers statistik som stannat?
Hoppas att det inte fortsätter..

Idag har det varit en jobbig dag i skolan, har inte varit på någon hel lektion utan gått efter halva elelr sådär.
Gamla jobbiga saker som kommer upp ibland, som kom upp igår och sådär.
Var även på möte klockan ett, hon är så bra!

Efter skolan tog jag en sväng till stan med Carro och Maria och vi gick och fikade och sen gick även jag och Maria och inhadlade lite jeanleggings! Bikbok hade rea så alla tights kostade 99 kronor styck.
Det var nu jag skulle ha fått mina pengar, och köpt varenda par. Men fick istället låna 100 spänn av Maria.
Snart kommer mamma hem från scottland också, Wihu!
Hörs later!



MÄRY

Kommentarer
Postat av: ronak

Snygg header! :o Har du gjort den själv? :D

2009-09-07 @ 20:16:42
URL: http://pppiggelin.blogg.se/
Postat av: ronak

svar; okej, snygg! :D

vem bar den bäst då? (inlägget)

2009-09-07 @ 21:04:13
URL: http://pppiggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0