Det är så stor skillnnad på Vänner och Vänner

Jag har världens bästa vänner. Dock inte alla. Men nästan alla var så otroligt snälla och gulliga igår. Så om jag kunde ge världen till dom skulle jag göra det. Sen finns det dom jag skulle vilja begrava under jorden.
Kvällen var till en början rolig men gud tyckte nog ändå att iaf jag inte var värd en bra kväll än.

Menmen, det bästa med kvällen var nog att jag lyckades rensa lite bland mina vänner.
Insåg vilka jag vill ha i mitt liv, och vilka jag verkligen behöver, och vilka som bara bryr sig om sig själva och inte alls om mig. Det känns skönt!

Igår var jag väldigt ledsen, men idag är jag mer lättad att jag hann redan igår inse vilka människor dom är.

Funderar på att dra på fest ikväll, och se om gud tkr att ja är värd en bra kväll idag.
I hope so!

Nu ska jag slänga iväg några TACK-SMS till alla underbara vänner. Ha de fint!


en inte så alls snygg bild på mig och Katta igårkväll

Kommentarer
Postat av: Carolina

Glöm inte hockeyn baby! :)

Ikväll ska vi få till en bra kväll!:) <3

2009-09-26 @ 12:05:30
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: Maja

:/, finns<3

2009-09-26 @ 15:06:52
Postat av: Katta

Snygga vi är ;)

älskar dej<3

2009-09-26 @ 17:47:46
URL: http://ikatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0