Trust nobody

Kan någon hämta tillbaka mitt hjärta som ligger som hoppade ut för 10 minuter sen ungefär?
Jag är så chockad. Men inte chockad på ett bra sätt.
Jag vet inte vad jag ska säga, skriva eller göra.
Det gör ont när man har byggt upp en relation med en person, en stark relation full av tillit och sen den andra bara river den och blir precis som alla andra. Tankarna börjar gå runt i huvudet, var det vi hade aldrig så bra som jag trodde det var? Var allt vi sa meningslöst? Fanns det ens något "vi"?
Jag kan hantera väldigt mycket saker i mitt liv och är ganska säker på mig själv.
Men något jag inte kan hantera är när någon sviker mig. Då blir jag osäker och rädd.
Men du visste att det var min svaga punkt, så grattis du kom också åt min ömma punkt.
När någon chockerar mig såhär brukar jag mest bli arg, men nu är jag faktiskt inte det. Inte ett dugg arg. Bara så jävla otroligt ledsen.
Men jag ska inte klandra dig för hur du har gjort.
Det var jag som hade fel. Jag skulle aldrig litat på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0