Stockholm var roligt

Hello! ;)
Igår var vi ju som sagt i Stockholm och jag sepnderade nästan bara all tid med Katarina!
Det var grymt roligt i Sthlm även fast jag somnade på Hannes axel på Operan..
Bussresan hem var också sjukt kul och mysig. Efter stack jag och Katta hem till Marko, där det var lite roligt folk!:)

Imorse vaknade vi hos Marko och han drog efter några timmar, vi var kvar hos honom och sen stack vi till stackars lilla Axel som ligger på sjukhuset och väntar på att ska få opereras!:(
Ikväll blir det nog att sticka till Marko!

Nu när jag kom hem hade mamma bytt mitt rum med hennes, så som jag ville ha det.
Vissdt det andra rummet är större men jag ville ha det här rummet. Perfekt!

Kommentarer
Postat av: maria

fin blogg :) vad händer denna kväll då?

2009-10-10 @ 18:23:45
URL: http://iiaaa.blogg.se/
Postat av: Katta

Jag kommer gå till fel rum hela tiden! :)

skitkul i sthlm och igår :)<3

you made my day biatch!;)

2009-10-10 @ 19:41:27
URL: http://ikatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0