Rösta på mig som veckans blogg

Hej!

Shit vilken dålig uppdatering idag, men jag och Katta har pluggat för fullt.
Haha fast vi har inte bara pluggat, vi fastnade framför ett spel jag har på min dator.
Vi satt 1 cm från skärmen och spelade, vi är hemska. Det sorgliga med det hela
var att det var "60 min demoplay time". (Man får spela 60 min gratis, sen betala..)
Efter en timme hördes ett skrik här hemma och vi blev helt förtvivlade.. Haha..
Det är inte okej.

Katta sover här inatt och nu har jag lämnat Katta ensam i mitt kök för att laga mat.
Kan bli farligt. Bäst jag rusar.
Bye sötnos!


Vill ni vara söta? Rösta på mig som veckans blogg här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Akons bästa låtar enligt dig??

2009-10-15 @ 17:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0