Party ikväll med Carolina

Har ni också såna här dagar då ni känner att ni är bäst i hela världen och kapabla till vad som helst?
Idag har jag en sån dag, jag tror att jag är bättre en alla och ikväll blir det ännu svårare att få mitt nummer, Haha ;)

Ikväll ska jag och Carolina på en fest, ser fram emot det grymt mycket!
Var så jäkla länge sen jag och Carro festade tsms, har saknat våra galna partykvällar.
Men ikväll tar vi igen allt och FUCKAR UR! (Man behöver inte dricka för att fucka ur.. ;) )
Vi hörs sen, jag ska hoppa in i duschen och sedan göra mig sådär Emma-snygg som bara jag kan.
Sen till lambohov för att träffa Albin.
Haha vi hörs gullungar, puss!


SKÅL


Kommentarer
Postat av: Carolina

När Carro & Emma är igång kan det bara bli galeeet ;) <3

2009-10-24 @ 15:32:37
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0