Nya saker!

Hej!
Blev att vara hemma idag också eftersom mitt huvud och lite andra saker gjorde så fruktansvärt ont imorse.
Mamma kom nyss hem med massa kläder till mig, gladi emma! =)
Ska visa er sen.
Imorrn är det fredag och jag ska till skolan, sista dagen innan lovet!
Sjukt skönt. Det bästa med att lov finns är inte bara att man är ledig, utan också att det blir som en liten push på dom sista veckorna innan. "Komigen nu Emma kämpa nu de sista veckorna innan lovet" typ så.
Skitbra! Snart gästbloggar Mats här!


Fresten så börjar jag nå mitt mål.
Mitt mål är att gå ner 10 kilo på tre veckor.
Nu har det gått en vecka och jag har gått ner lite över fyra.
Bara 6 kilo kvar. YEY!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Skönt med lov imorgon! :)

2009-10-22 @ 20:23:52
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur lyckas du gå ner 4 kg på 1 vecka? inte möjligt. vad kör du på för metod?

2009-10-25 @ 22:17:11
Postat av: emma sv:

Frågorna kommer jag att svara på i ett inlägg senare!

2009-10-26 @ 02:34:34
URL: http://sjoiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0