Missa inte att Mats gästbloggar imorrn!




Den här garderoben har jag skaffat mig idag. Älskar den. Bara synd att jag skulle behöva typ 3 till för att få plats med alla kläder och skor. Men inte fan ska jag klaga!
Mitt huvud värker väldigt mycket och jag vill helst dö just nu, men något säger mig att jag ska sätta på en film som jag sedan kan somna till.

Imorrn kommer Mats Axen att gästblogga här i min blogg. Han kommer att skriva om hur man ska fortsätta kämpa och hur man inte ger upp när någonting jobbigt händer. Han skriver jättebra så det borde ni verkligen inte missa! Vi hörs imorrn!
Godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: maria

förlåt att svaret dröjt så länge har vart på resande fot ett bra tag :)

hoppas allt är bra med dig :)

2009-10-22 @ 13:01:31
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0