LÅT MIG VA!?

DET RÄCKER NU! VAD FAN ÄR NI UTE EFTER?!

Vafan kan ni inte bara lämna mig i fred? Varför är det så viktigt att jag ska hälsa på er? Varför skulle jag ens ge er en liten bråkdel av mitt liv till såna människor som jag inte ens vill ha med att göra?! Jag har sagt till ALLT OCH ALLA att ingen behöver känna sig rädd för att gå in på stan, gå in i klassrummet eller vafan ni vill!
Jag skiter totalt i er och kommer göra det för all framtid! VARFÖR KAN NI INTE BARA SKITA I MIG!?
Varför är ni så beroende av att jag ska hälsa på er?

Ni är förfan sanslösa. Alla människor. Alla är FALSKA RAKT IGENOM. (nästan alla)
ÅT HELVETE ME ER ANDRA RÄTT UT SAGT!


F*CK YOU ALL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0