Jag är prio 1 såklart



Tänker faktiskt inte boka in något mer alls. Inte vara med någon, inte fika med någon, inte hjälpa någon med något, inte ens följa med någon att äta på stan. Det här är det jag ska göra den här veckan. BARA!
Jag måste ju prioritera mig själv framför alla er andra människor. Vad annars!?
Gud så skööönt.



UPDATE: Ja. Jag har fått ett hat mot alla människor. Har börjat inse hur många patetiska och jobbiga det finns. Plus att ni som läser är så tråkiga hela högen, så ni är värd all denna kritik. PUNKT SLUT.

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jau

Ha ha, snygg bild på mig där. Min bästa pose tor jag. Ha det bra!

2009-10-06 @ 20:41:38
URL: http://dagensdans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0