INGEN SKOLA IMORRN!

Godmorron..
Fattar inte varför jag är vaken nu, men det är jag iaf.
Idag behöver man inte ha ångest över att det är skola imorrn. Varför? FÖR ATT DET INTE ÄR NÅGON SKOLA IMORRN! Så skönt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Gårkvällen var faktiskt ganska rolig, haha majelden var.. Annorlunda, och sen efter det drog vi till lambohov.
Men hörrni, mjölken är slut här hemma så jag kan inte göra oboy.
Eftersom alla andra sover, blir det jag som får sticka iväg och köpa..
Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ska vi ses som vanligt idag :)?

Isåfall kanske vi kan höras framåt kvällen, ska fira Davids syster på eftermiddagen :). <3

2009-10-25 @ 11:02:23
Postat av: ellen

tack för frågorna :) svaren kommer 3/10 :)

kram

2009-10-25 @ 11:17:27
URL: http://absolutfiinast.blogg.se/
Postat av: [SOFIA - FOTO & DESIGN]

Sv: Ingen orsak :)

Vad ska du hitta på idag?

Kram, Sofia

2009-10-25 @ 11:19:08
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0