Idag är ingen vanlig dag..

FÖR DETÄR KARIN MALMSTENS FÖDELSEDAG! Cissis mamma. GRATTIS GRATTIS GRATTIS, DU ÄR EN SÅ FIN MÄNNISKA! HON LAGAR OCKSÅ VÄRLDENS GODASTE MAT!

Hellu!
Kom nyss hem och ligger i sängen och har druckit ett glas oboy. OFC?!
Igår var dom vanliga hos Marko och tog det lugnt och chillade.
Det var väll helt okej, kul att äntligen robin var med. Han hade ju först lämnat oss för Mantorp... Blä.

Idag står det fest på schemat, hos D. Tror det kommer bli kul , speciellt när jag drar dit med Cissi och Tilda.

Idag är sista chansen att rösta på mig som veckans blogg, så komigen nu. Här röstar ni!


Den här dagen spenderade jag med Cissi och hennes mamma, så jävla underbar dag det var!

Kommentarer
Postat av: Karin Malmsten

Ja, vilken mysig dag det var när vi var och badade. Det var verkligen svensk, härlig sommar. Idag firar jag hela dagen, kul att du kom ihåg mig, kom och ät lite tårta!!!

kram Karin

2009-10-17 @ 14:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0