Heart to Heart

Hejsan!
Kom precis hem och har redan satt mig framför datorn för att blogga. Damn vilken bra bloggare jag är ;)
Akon pumpas såklart i högtalararna och snart ska jag börja plugga lite fysik.
Har varit på hjärta till hjärta med Cissi idag, och hittade faktiskt lite nice saker.
Jag hade lite pengar över och ville verkligen inte gå ut därifrån med pengar kvar, så jag köpte en garderob-lalala. Haha typiskt mig.
Senare ska jag till Marko och sova där!


Såhär såg jag ut idag







grrrrrrrrr


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta lite om vad du använder för smink och hur du sminkar dig? p.s. du passar jättebra i brunt!:)

2009-10-13 @ 21:38:26
Postat av: Nole

Otroligt söt är du Emma!

2009-10-15 @ 19:56:47
URL: http://noles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0