Grillning och fucka ur

Hej hörreni! ;)
Skolan var ju som sagt som vanligt. Eller Mjaa, carro vad säger du såg allt ut som vanligt?
Mötte Marko, Emil, Robin och Jimmy efter skolan och softade med dom ett tag.
Planerna för ikväll var egentligen att vara med saknade Cissi, men hon är sjuk och jag ville så gärna ut..

Grillning har vi ersatt det med, i ryds motionscentrum. Grillning och fucka ur, låter rätt i mina öron.
Med det rätta folket också. Blir bara rätt i mitt huvud.
Katta kommer hit snart, GRRR.


skvallerbloggen skickade ett mail till mig..
Tyvärr, så vi får vänta lite längre innan vi går ut med vem det är ;)
Skulle lika gärna som ni vilja att det kom ut här i bloggen men jag håller alltid mina löften..
Är det någon som har en ANING om vem det är?


Kommentarer
Postat av: Emma svar till Lina:

tack Lina vad glad du gör mig!:D<3

2009-10-02 @ 18:46:42
URL: http://sjoiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wickan?

2009-10-02 @ 18:49:54
Postat av: Anonym

viktoria lind?

2009-10-02 @ 19:18:34
Postat av: Carolina

Sv:hahaha så jävla rätt ! Nu är hon knäckt

2009-10-02 @ 19:46:01
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0