Flying high busschafförer

haha fick bli "bitbilden"
Nya order till er: KOMMENTERA MERA!


Helluu..
Skönt att det inte var lika kallt som igår ikväll.
Kom nyss hem efter en låång natt. Det känns som jag har varit överallt.
Tänkte berätta en störd grej som hände mig på bussen idag.
Det står ju "55-UNGDOM ..." i smsbiljetten på mobilen.
Jag håller upp mobilen och :
 
busschauffören- Det där är ungdomsbiljett.
jag- ja jag vet..?
busschauffören- Du är vuxen, du får inte köpa ungdomsbiljett
jag- jag är 15 år och ungdom?!
busschauffören-du är inte ungdom, har du något legetimation som kan bevisa att du är 15?
jag- jag är 15 och jag får åka som ungdom?!
busschauffören- jaja okej (viftar bak mig)

Kommentarer
Postat av: Katta

HAHA! :D

störd busschafför :)

2009-10-04 @ 18:34:22
URL: http://ikatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0