Emma + plugg = sant ?

SHOOO GANGSTA'S!

Är allt bra, med mig. Ja det är det! =)
Har varit hemma ett tag och har mest suttit och kollat in olika bloggar.
Fan vilka dåliga bloggar alla har? Nästan alla. Men det är väll mest för att jag jämnför dom med min egen ;)
Annars gick fysikprovet bra, tror jag! Och resten av skoldagen flöt också på bra, synd bara att Katta gick hem dom sista lektionerna. Vad skulle jag göra utan min kissemiss? Det är ju som sagt "hon och jag mot världen"
GRRRR.

Ikväll ska hela familjen iväg på hockey, förutom jag då som måste vara hemma och plugga..
Fast jag har faktiskt valt det själv.
Sen när började jag ta andra saker före plugget liksom? ;)
KISS

haha men vad har katta och jag varit med om på bilden egentligen!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0