Bilddagboken

Hej!
Idag blir det sen uppdatering.. (igen!)
Men som vanligt har jag en bra anledning. Var nämligen på möte på bilddagbokens kontor om bloggar!
Det var grundarna av bilddagboken, och 7 stycken till bloggare och två killar som jobbade på bilddagboken.
Det började klockan fyra och slutade klockan åtta, så det höll på länge men de hade ställt fram massa gott fika så det gick bra! Det var riktigt kul och intressant faktiskt, alla var jättetrevliga också. Måste säga att bilddagboken har ett par riktigt bra idéer som kommer härnäst!

Fick en bilddagboken t-shirt, nyckelband och en biobiljett som tack! Nu ska jag slänga i mig lite mat för är grovt hungrig. Hörs!


Bloggarna. (Bilden lånade jag av Sebastian, hoppas det var ok!)





En lite sneakpeak från bilddagbokens kontor!


Kommentarer
Postat av: Sebastian Björkelid

Det var jättekul att du kom och hade så mycket bra synpunkter. Vi lärde oss en himla massa som vi ska försöka realisera.



Det är helt ok att du använde bilden ;)

2009-10-07 @ 11:19:19
URL: http://blupp.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0