Tänk om världen kunde bestå av bara Emmor och Carolinor

Ikväll har jag varit på riktigt dåligt humör. Jag och en till kompis (tänker inte nämna några namn.) har fått ett besked som gjorde oss både lika frustrerade . Är otroligt trött på endel människor nu som inte kan hantera en situation utan är inte ute efter någonting annat än att förstöra. Det är hemskt och sorgligt. Det känns skönt att vi är två om det, eller fyra. Och att vi alla fyra vet att inget av de uppgifter stämmer. Jag har inget som helst problem med hur mycket jag konsumerar eller vad jag konsumerar. Men det är just såna här saker som gör att man tappar orken och lusten, och istället får ett nonchallant betéende mot människorna i sin omgivning.


Tänk om alla kunde vara lite mer som.. oss!
En hel värld fylld av "Emmor" & "Carolinor"
Lite mer oss helt enkelt.
MJAO vad bra allt skulle va ;)

Kommentarer
Postat av: Carolina

damn vad vi är sexiga ;)

älskar dig gumman <3

2009-11-06 @ 01:46:02
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: jouline

Nu har jag dragit igång en tävling i min blogg och du kan vinna en hårprodukt! Vill du vara med?

2009-11-06 @ 16:24:50
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0