No place like home

Hej!
Vad skönt det är att slippa ursäkta sig för dålig uppdatering varje gång jag skriver ett nytt inlägg. Ni vet ju att jag inte kan blogga så bra nu! Idag vaknade jag upp och kände mig ganska sliten, även fast jag inte var ute och festade igår. Det cirkulerade mycket folk hemma hos Emil igår, därför känns det nu extra skönt att sitta framför datorn och tvn alldelles själv hemma, men en kopp varm Oboy. Ikväll blir det bara TV och dator.

Klockan nio börjar På spaning med Bridget Jones, tänkte kika på den eftersom jag bara har sett Bridget Jones dagbok, hoppas den här är lika bra! Men först, One Tree Hill!

Något jag aldrig kommer att glömma är när Maria Ulvklo sa till mig att jag skulle bli en kopia på Bridget Jones när jag blir stor.
Det vill jag INTE bli!

Kommentarer
Postat av: maria ulvklo

hahah vad elak jag var !

2009-11-23 @ 17:34:16
URL: http://babyshroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0