Lite onödigt igen, kanske

SENASTE:
1. Dryck: Mjölk
2. Telefonsamtalet: Mamma
3. SMS: Simon
4. Sång du lyssnade på: Big city life - mattafix
5. Gången du grät: Igår

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Ja, om man kallar det dejta
7. Har någon varit otrogen mot dig: Ja
8. Varit kär: Ja, de tror jag faktiskt
9. Förlorat någon speciell person: Ja, men samtidigt insett att dom kanske inte var så speciella
10. Varit deprimerad: Det går mot bättre dagar nu
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Haha ja!


I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Japp
16. Fått ditt hjärta krossat: ja
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja , haha gud när man tänker tillbaka asså
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja, både posetivt och negativt
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja, fast och också insett att man aldrig kan veta
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
21. Pussat någon: Hehe ja


BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Dom flesta
23. Hur många barn vill du ha: 2 eller inga
24. Har du några husdjur: katt
25. Vill du ändra ditt namn: Nej, jag har det finaste namnet?
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var i skolan, GRÄT, och gick sedan ut och käkade med någon obetydelsefull varelse som jag inte kommer ihåg vad den heter
27. Vilken tid vaknade du idag: halv ett
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Såg på Johan Falk
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra? JA
30. Senaste gången du träffade din pappa: Igår
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Flera saker. Men en lördag i trädgårdsföreningen
32. Vad lyssnar du på just nu: ambitions
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha jaa många gånger
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag knappt har något batteri i min mobil och att jag behöver det!

OM DIG:
 37 Vad är ditt namn: Emma
38. Stjärntecken: Vattuman
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: MT
41. Gymnasie: Inte än
42. Högskola: Inte än
43. Hårfärg: Brunt tror jag..
44. Långt eller kort: mellan
45. Längd: 1.60
46. Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är ärlig
47. Piercings: Öronen och naveln
48. Tattoos: hemligt;)
49. Höger eller vänster: Höger


DIN FÖRSTA:
51. Operation: Örat
52. Piercing: Örat
53. Tatueringen: -
54. Bästa vän: Jaa.. Typ Sara tror jag
55. Sporten du spelade: Fotboll
56. Husdjur: Hund
57. Vaccination du minns: Minns inte
58. Konsert: Markoolios haha
59. Förälskelse: Odd haha :D
60. Alkohol du drack: Ingen aning


JUST NU:
61. Äter du: Ne
62. Dricker du: Ne
63. Är du på väg att: Duscha
64. Lyssnar du på: Haha big city life igen
65. Väntar du på: Att få gå och duscha

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Kanske
67. Vill du gifta dig: Kanske
68. Karriär i åtanke: Advokat företagare eller ett annat som jag inte kan skriva här:D


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Läppar
70. Kramar eller pussar: Beror på med vem
71. Kortare eller längre: Längre
72. Yngre eller äldre:  äldre, har aldrig rört någon som är yngre än mig tror jag
73. Romantisk eller spontan: Två helt olika saker?
74. Snygg mage eller snygga armar: Både men mage
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
76. Känslig eller inte: Båda vid de rätta tillfällena
77. Ragg eller förhållande: Beror helt på med vem
78. Bråkstake eller tveksam: Bråkstake HAHAHAH (carro fattar ;D)


HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling:  Nej
80. Gjort något sjukt spontant: Hahaha ja, spontan är mitt första namn
81. Tappat glasögon eller linser: Japp, jag ba ahhh!!
82. Haft sex på första dejten: Vadå dejt? Jag dejtar inte, låter så fult
83. Krossat någons hjärta: Förlåt..
84. Har någon krossat ditt hjärta: M
85. Har du blivit arresterad: Ehm.. Hehe
86. Dissat någon: Ja
87. Gråtit när någon dött: mm
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): haha nä

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: ne, inte direkt
90. Mirakel: ja
91. Kärlek vid första ögonkastet: lite
92. Himlen: nej, tror inte det
93. Tomten: Tyvärr inte
94. Att kyssas på första dejten: sure
95. Änglar: Nej

SVARA ÄRLIGT
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Nja, inte för mig
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: En lycklig stund
100. Att posta det här är din 100 sanning: okej


Kommentarer
Postat av: Ellie

Hehe rolig lista och fin blogg! =)

2009-11-11 @ 18:37:43
URL: http://elliebergvall.blogg.se/
Postat av: Erture

Kika in på min sida. Nya, egendesignade smycken kommer upp hela tiden.

2009-11-11 @ 22:19:07
URL: http://erturesmycken.blogg.se/
Postat av: Laila

Tack vad söt du är =)

2009-11-11 @ 22:44:46
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0