Last night

Hej :)
Igårkväll var en ganska konstig kväll haha, men den var värd också.
Dock så mår jag faktiskt sådär haha. Men eftersom att jag inte får skriva om alkohol tänker jag inte skriva varför jag mår dåligt ;)

Det var så jävla kallt igår, kändes verkligen som jag låg i vattnet i Titanic. Fyfan vad kallt det var.
När sista bussen redan hade gått kom vi underfull med att bussarna går som helgdag pga av att det var haloween.
Eftersom jag inte tränade igår, så ska jag ner och träna idag istället.
Egentligen orkar jag inte men jag ska fan dit.

Bjussar på några snygga bilder från igår

Jag och Jossi

Jag och Becka

Lite blandat folk, jag längst ner i hörnet iaf haha.

HAHA herregud vilken bild. Men Carro jag Maria och Carro

Lite blandat folk

Lite blandat folk igen

Kommentarer
Postat av: Klara<3

Sv: vsg:)

Allt väl?

2009-11-01 @ 15:12:39
URL: http://innoncence.blogg.se/
Postat av: JohnLord

Emma på träning på Feelgood. Ja, ja det ser man... :))))

2009-11-01 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0