Läppförstoringen

Hej!
Har varit i Lambohov hela helgen. Den har varit så jävla rolig! Åh. Nu är det måndag och det känns som fredag? Sitter just nu och pratar med Filippa. Hon har lite planer till efter Nyår. Kommer nog bli kul! Haha självklart var det där med att jag har förstorat läpparna ett skämt! Jag trodde aldrig att SÅ många skulle gå på det haha! Anledningen till att min överläpp var så stor behåller jag för mig själv, men fan vad kul vi har haft åt den, HAHA!

Hörs senare!

JAG VET, bilderna är så fula, men ville verkligen att ni skulle tro att jag hade gjort mig helt TOTALT.

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha jag gick inte på det :D jag trodde inte du skulle göra det i vilket fall;)<3

2009-12-01 @ 10:21:58
URL: http://emmeznow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0