Kinamat, gymkort, ny bil & tacokväll

Hej!
Har nyss kommit hem från stan. Jag och mamma gick och käkade lite kinakäk och satt och pratade och myste. Skitmysigt! Efter det gick vi ner till Feelgood och fixade ett nytt gymkort till mig eftersom att jag har tappat bort mitt gamla kort.. Sen hämtade pappa upp oss i stan och nu sitter jag här och bloggar.

Pappa berättade att vi hade köpt en ny bil idag, en Bmw. Jag vill se den nu! :)
Ikväll blir det tacokväll hemma hos Emil. Ska iväg snart och köpa lite ingredrienser som behövs.
Men först ska jag kolla ut någon resa till i sommar med mamma, till grekland eller något..
Puss!

Fritterad banan med glass är ju fan ett måste när man är på kinaresturang här i Sverige. I kina åt jag nog inte fritterad banan med glass en enda gång tror jag..
Ni skulle sett mina skills med pinnarna, haha det får jag tacka Kina för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0