Joel Kinnaman, världens finaste


Okej. Jag kan verkligen inte sova. Har försökt, jag lovar. Men jag kan inte sluta tänka på världens finaste kille. Så himla fin är han. Har kollat på mycket filmer han har varit med i nu, och det känns fel att jag ska kolla ännu mer eftersom att jag vet att det då inte finns en chans att jag kommer kunna somna. VIsst har jag väll fortfarande min lilla crush på Akon. Men Akon är annorlunda. Jag gillar mer Akons musik. Det han gör.

Joel är nog den finaste killen jag har sätt. Tänk att få stå framför honom och titta in i hans ögon. DET skulle vara lycka

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA jag älskar också honom, han spelaar jätte bra i johan falk filmerna:d

2009-11-09 @ 20:59:27
Postat av: Anonym

patte då?;)

2009-11-11 @ 14:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0