Jag väntar på bättre dagar och ett leende

Det är konstigt att när jag har all tid i världen så har jag som minst lust att blogga.
Som idag, och som nu. Jag har inte haft så lite lust att blogga som jag har nu på väldigt väldigt länge.
Det beror nog på mycket omständigheter utanför bloggen.
Så det blir inga mer blogginlägg ikväll, och kanske glest imorgon också. Kanske t.o.m veckan ut.

Men tack alla för era fina kommentarer, änglar är ni.
Jag väntar på bättre dagar och så fort jag får ett leende på mina läppar igen så lovar jag att ni ska få en roligare blogg att läsa än nu.
Ha det fint så länge!


Kommentarer
Postat av: Klara<3

Sv: Okej.



Fin bild.

2009-11-02 @ 21:52:02
URL: http://innoncence.blogg.se/
Postat av: JohnLord

Jag gör ett försök att fixa leendet. Den här är en gammal rysk tecknad film. Den är enkelt och mycket snäll. Den är till dig. Utan anledning: http://www.youtube.com/watch?v=SQhXBtFtESA

Hoppas du gillar den. See you :)))

2009-11-02 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0