Bloggen och livet

Shit vad kass jag är på att uppdatera. Om jag som vanligt ska ha en andledning till varför jag inte uppdaterat så är det den här gången för att jag i stort sätt bott i lambohov, sen i fredags. Har inte sovit hemma. Visserligen har jag haft med mig min dator med internet till, men den har används till annat. (Läs SPELAT ICY TOWER!!!)

Det händer ganska mycket saker i mitt liv just nu, som faktiskt är riktigt dåliga. Tänk vad skönt det skulle kunna vara om allt bara kunde vara bra någon gång? Shit vad härligt. Att bara känna att det flyter på med vänner, kärlek, skolan och allt annat också.. Men den perioden i livet kommer väll snart! :)
Just nu är jag väldigt osäker på hur jag ska göra med allt. Inklusive bloggen. Har funderat väldigt många gånger på att lägga ner den ett tag. Dels för att jag har fått mycket problem tack vare bloggen, och sen också att jag inte kan hålla er stackare som sitter och klickar in flera gånger per dag uppdaterade.

Men jag tror inte att jag ska lägga ner bloggen som det känns just nu, men ni får vara beredda på halvkass uppdatering och kanske inte världens roligaste inlägg.

Eftersom bloggen handlar om mitt liv-  och mitt liv inte är så bra just nu, resulterar ju det med ingen vidare bra blogg!

Och så vill jag be om så hemskt mycket ursäkt till mina vänner.
Känner mig som världens sämsta vän som aldrig kan ses, men jag lovar att vi ska träffas direkt när jag mår lite bättre. Det handlar inte bara om att jag inte har tid, utan att jag helt enkelt inte orkar träffa massor olika människor. Jag saknar er och ni vet vilka ni är!


Kommentarer
Postat av: Carolina

i love you <3

2009-11-17 @ 19:20:58
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: maria ulvklo

<3

2009-11-21 @ 09:00:57
URL: http://babyshroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0