Back on track maybe

Hej.
Jag vet att jag har varit rent ut sagt SÄMST på att uppdatera. Det är delvis för att jag inte har någonting roligt och intressant att skriva, och sen lite annat utanför bloggen som gör att jag inte orkar skriva. Dom senaste dagarna har jag inte gjort så mycket, ingen skola pga att jag har varit sjuk.

Annars börjar jag bli lite bättre i halsen faktiskt, men hostar fortfarande som en 90 år gammal rökare.
Idag kanske det blir att sticka iväg på ett möte, fortfarande oklart. Men jag tror minnsan att ni ska få bättre uppdatering idag och resten av veckan också.

Nu blir det Johan Falk filmerna, igen.. Haha jag har sett alla så jävla många gånger nu, men ser minst två per dag iaf haha. Kan fortfarande inte riktigt sluta tänka på Joel. Han är så jävla fin!


<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: Tack :D

2009-11-11 @ 15:45:02
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla på tjenare kungen, om du inte har gjort det redan. han är galet snygg där, mycket snyggare än på dina bilder ;)

2009-11-11 @ 19:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0