Torsdagens bästa

Dagens bästa

→ Jag och nästan samtliga hade världens roligaste och mysigaste lunchrast med mycket skitsnack. 
     sånt som behövs ibland!

→ Jag har insett att jag inte är ett dugg beroende av om X berättar mina hemligheter eller försöker förstöra för mig.
     Det är faktiskt nästan så jag önskar att den kan sätta igång spelet so we can play it! Gör ditt bästa om du har mod,
     både du jag och alla andra vet att det är du som kommer ligga på marken med en loska i ansiktet iallafall.

→ Jag fick VG på min svenska uppsats om Selma Lagerlöf, fick också bekräftat att jag förbättrar mig bara mer och    
     mer för varje dag som går.

→ Mötte upp Cecilia och vi åkte hem till mig. Såg på tv, myste, åt, skrattade och planerade för helgen. 
     Som en riktig emma-och-cecilia-dag!

Imorrn ser vi fram emot en fullspäckad helg med så mycket fest och emma-och-cecilia det kan bli!
Värt att tagga för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0