Kan det bli mer plugg?

Hola!
Kom hem för en timme sen ungefär från Maria , har pluggat såklart!
Har matteprov imorrn, skulle också haft Hemkunskapsprov men som nu har blivit inställt pga att man inte får ha mer än ett prov per dag, dramaredovisning i engelska, redovisning i svenskan om en bok,  muntligt prov i kemi, och sen en inlämningsuppgift om media. (Har skrivit färdigt den men ändå, förstår ni hur mycket det är imorrn?!) Sen har vi även fysikprov på Fredag..
Det är ju heller inget plus att jag går till klockan 16:00 imorrn, menmen får kämpa på!

Nu måste jag tillbaka till plugget, ska försöka hinna med att städa mitt rum innan jag går och lägger mig också.
Ihhh vad mycket jag ska hinna med!
Ska kila, ha de fint! =)


maria berättar hur hon brutalt mördar en myra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0