It's to late to make a change

Halluuu...
Hade en kille som hade skrivit till mig massor på msn, och frågat om vi kunde träffas och gett mig massor komplimanger o.s.v, jag själv tyckte han verkade bara jobbig så jag svarade alltid nonchalant och drygt om jag ens svarade. Fick nyss reda på att han hade gått bort för ett tag sen, sökte på hans namn på MSN och kom och tänka på att han har faktiskt inte varit online på flera månader.
Vad dåligt samvete jag får för att jag har varit som jag har varit mot honom!
Känns så jävla konstigt att se hans msn och veta att han aldrig mer kommer logga in på den, eftersom han längre inte finns.. Men det enda jag kan göra nu är väll att säga Vila i frid!

Iaf så har det varit superfint väder ute idag, och ni som känner mig vet ju att mitt humör följer vädret, alltså har jag varit på bra humör hela dagen!
Har mest legat ute och lyssnat på musiken och käkat gott i solen med mina bebisar.
Gick en sväng på stan och mötte anton och maria, trevligt!
Nu ska jag eventuellt dra och sola med carro , i solarium då.
Får se om det blir av!
annars ska jag sovaa
puss :*


På matten. Carro, Tanja, Maria

Vi har tre prov den här veckan och en inlämningsuppgift plus en redovisning i engelska. Suck!

Maria!

En bild ute i solen, förfärlig på mig men skitbra på Natta och Maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0