Helgen!

Tänkte dra en kort sammanfattning av helgen som gått.
Fredag : Jag och lite folk var uppe vid utsiktsplatsen och hade det mysigt, drog sedan hem till en kompis och sov där över natten. Rolig kväll!
Den här kvällen har jag bara en bild på carro och ekman och sen en på solnedgången som jag snodde från carros blogg.




Lördag :  Vaknade upp och mådde ju sådär, åkte sen till stan för att möta upp Carro och Maria, såg ut som ett helvete rent ut sagt men vi gick iaf och käkade och satte oss sen och tittade på studentparaderna som var genom hela stan. Kul men inte lika kul att de hade stängt av gatorna så det inte gick några bussar där..
Kvällen blev det iaf att dra till majelden och fixa lite saker för att sedan dra vidare till Vidingsjö det lite folk var och grillade&chillade. Mys!






Söndag : Vaknade upp och mådde ju också sådär.. Men fick genast sticka hem och duscha för att sedan åka till station och möta upp Farad som kom från stockholm för att hälsa på. Vi gick och fikade och jag visade honom stan lite, han köpte ett par skor till mig och skrev också ett väldigt gulligt kort. Farad har några bilder på sin kamera men de får bli en annan dag. Trevlig dag!

Hoppas att ni alla har haft en bra helg! Funderar på att ha en vit helg nästa helg.. va tror ni ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0