Flyt!

Hej hörreni!
Idag mår jag såhäääääääär bra!
Igår satt jag och Maria och pluggade från klockan fem till klockan nio och fick ihopp vårat arbete om Scientologi.
Det blev hur bra som helst! Idag hade vi redovisning och det gick lika elegant det, den blev väldigt lång.
Men det kändes toppen bra iaf!
Fick även tillbaka mitt engelskaprov och fick MVG på första delen, andra och tredje delen G+!
Det är otroligt mycket sång nu i folkunga eftersom vi ska ha konsert snart.
Sjukt kul och det börjar gå bättre, mycket tack vare Ellen!
Livet flyter på bra och vädret också, puss!


Får bli en bild på mig och älsklingsMaria!
Vi pluggar så otroligt bra tsms och sen så har vi sjukt otroligt dunden fööööörmycket kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0