En bloggkväll framför mig!

Hallå på er!

Dom senaste dagarna har jag varit urusel på att hålla er uppdaterade, det vet jag.
Efter skolan idag rusade jag till bussen som tog mig hem, hämtade mina saker och inom tio minuter stog jag utanför gymbolaget i Tannefors.
Carro och jag hade fått tid hos en instruktör.
Hon var jättetrevlig verkligen, och otroligt skön!
Nu har vi äntligen förstått oss på dom där maskinerna som legat som frågetecken i bakhuvet.
Efter det stack jag till feelgood och solade och nu sitter jag här hemma och har hela kvällen framför mig.
Har massa blogginlägg jag vill erbjuda er, kom även på en ny sak som jag ska testa idag.
Eller testa och testa, skitsamma titta in senare så får ni se! =)

carro kör hårt

haha (Y)

Den trevliga instruktören Susanne

snöggt

carro i vår favoritmaskin magmaskinen

haha kämparna!

Inte så jäkla snygg med troslinjen.  Men inte kul att sola om man inte ser någon skillnad någonstans!

KIKA IN SENARE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gymmar inte du på feelgood :) ?

2009-03-04 @ 20:20:46
Postat av: Anonym

2009-03-04 @ 20:21:03
Postat av: emma sv:

Jag tänkte gymma på feelgood, men bytte till gymbolaget. Dels för att priserna passade mig bättre på gymbolaget om man säger så hehe;P och gymbolaget har öppet dygnet runt. Så om jag känner för att gå dit och träna klockan 4 på natten kan jag göra det. Sjukt bekvämt!

2009-03-04 @ 20:48:35
URL: http://sjoiis.blogg.se/
Postat av: Charlotte

hur mycket kostar det att gymma där? :)

2009-03-04 @ 21:15:15
Postat av: carolina

haha men sjukt snygga bilder måste jag säga ;)

2009-03-04 @ 23:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0