tiden går fort när man har roligt

Den här helgen har gått så fort!
Det känns som jag fortfarande lever kvar i att det är fredag..
Men idag är jag hemma och är sjuk, dels för att jag har så ont i min käke och för att jag tror jag börjar bli sjuk.
Trist menmen!

Igår så struntade vi i bion och umgicks med Maria istället. Det var grymt underbart!
Har saknat det där så mycket, äntligen fick man känna känslan igen..
När vi hade gått hem från vidingsjö så stack jag iväg till en kompis och där somnade jag.. Men gick hem runt 1 någon gång och då satt Maria uppe och snackade med min brorsa och min mamma..

Sen somnade vi nästan direkt =)
Idag händer det väll inte så mycket eftersom jag är sjuk , ska kanske möta carro om hon får med sig sin fysikbok hem så jag kan låna den eftersom vi har fysikprov på fredag..
Vi hörs senare, puss!


Livet är som det ska!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha frågestund :D

2009-03-02 @ 11:05:40
Postat av: wickan

gjorde ni i vidingsjö?

2009-03-02 @ 20:17:40
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt härligt! :)

FF ! <3

2009-03-02 @ 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0