Svar på frågor del 2

Sover hos Wickan och vi ligger och kollar på CSI så tänkte passa på att svara på era frågor så länge =)

Hur ser din favoritoutfit ut, inte bara dina kläder utan helt över huvud taget?

Svar: Jadu, det var en bra fråga. Jag vet inte riktigt vilken som är min absoluta "favorit" men det är sjukt snyggt med hängslebyxor (ljusa) och ett vitt linne under på sommaren. Det var bara något jsnyggt ag kom på alldelles random nu..

Vad har den sista bilden med ditt förflutna att göra?

Svar: Jag antar att du menar den sista bilden på "frågestundsbilden". Haha jag hade faktiskt inte någon bild från när jag var liten, men eftersom jag har spelat fotboll så tog jag en från när jag spelade fotboll nyligen.

Har du varit i slagge någon gång?
Svar: Nja, inte direkt. Jag har boxats lite med en fd bästa vän vilket jag ångrar nu och tycker var bara onödigt. Sen har jag väll gett någon en bitchlap och sånt..

Hur många besökare har du per dag?

Svar: Jag vill inte svara på det.
Jag vet att många tkr det är töntigt att man inte vill säga, men det känns som att man bara inte ska säga det.
Det är som att man går ju inte runt och säger till alla vilken bhstorlek man har osv.. Haha känns som nästan samma sak!

Vad är det bästa du vet med sommaren?

Svar: Friheten. Att man kan göra vad som helst när som helst nästan. Ta cykeln nästan var som helst, gå ut nästan närsom helst. Har man tråkigt kan man bara gå ut och lägga sig och sola eller ngt liknande. Och värmen såklart och sen är det ju lov..


Vilka anser du vara dina bästa vänner som du litar på?

Svar: Dom som står mig närmast är Filippa, Maria, Carro, Wickan, Cissi, Charlotte. Hillevi och jag börjar även få tillbaka kontakten! Jag litar endast på filippa till 100%, men det har sina anledningar. Har känt henne längst etc..
Men dom andra är underbara hela högen och dom betyder jädrans mkt!


Vad är det sämsta med att blogga?

Svar: Att det ofta krånglar med inläggen och publishm. Sen kan jag även bli så jävla nere när jag loggar in och ser att jag inte har fått en enda kommentar. Egentligen borde jag ju inte bli nere för en sång grej, men då känns det så meningslöst att skriva, även fast jag vet att ni läser..

Tjänar du pengar på din blogg?

Svar: Haha, ja jag tjänar pengar. Inga stora summor som jag kan leva på direkt och jag har heller inte valt att ta ut pengarna än.

Har du ljugit i bloggen någon gång?

Svar: Ja det måste jag erkänna att jag har. Men inte om saker för att "verka cool" eller något sånt.
Utan saker som jag behövde hålla undan. Alltså bara vita lögner =)

Är du fortfarande kär i den där killen i ditt huvud och kommer du någonsin berätta vem det är här i bloggen?

Svar: Ser faktiskt ingen anledning till att hålla "honom" hemlig längre, dels för att han vet om det och för att jag inte är så beroende av honom längre. Andy Borg heter han och just nu känns det som att jag alltid kommer vara kär i han.
Men som sagt så är jag inte så beroende av honom längre, och tänker inte på honom lika ofta.
Men skulle jag få en chans någon dag skulle jag självklart ta den!

Fresten så har wickan hunnit somna nu, jättegulligt... Kanske också ska fundera på sängen!
VI hörs imorrn. Puss!


Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected

HEJ :D

allt bra?

2009-03-13 @ 08:36:39
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: LINDA | ddisconnected

sv: jarå, det är helt okej :D

vad gör du? =)

2009-03-13 @ 11:21:24
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: KEYA

svar:Ja samma här :) Gillar en klack på iallafall 10 centimeter. 8 och neråt blir bara så tantigt. Kram

2009-03-13 @ 15:04:10
URL: http://keyas.blogg.se/
Postat av: hiwwe

<3

2009-03-13 @ 15:35:30
URL: http://ehiiwwe.devote.se
Postat av: wickan

1. har du spelat fotboll? vilket lag?:)

2. vem bråkade du med? (skicka sms)

3. vi ska ju cykla till sthlm i sommar;)

4. tack själv <3

2009-03-13 @ 21:28:06
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: sofie

tjänar du pengar på din blogg?;O oj det visste ja inte ;D

2009-03-14 @ 16:20:53
URL: http://mammasagernej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0