Svar på frågor del 1

Tar tio frågor i taget och svarar på. (Formulerar om frågorna så dom blir så lätta att förstå som möjligt, separerar frågor som har droppat in i samma kommentar och tar även bort smylisar etc.)

Bor hela din släkt i Linköping?
Svar: Nej, jag har släkt i stockholm, göteborg, och nu mera Kina.

Har du varit kär?
Svar: Ja det har jag, eller rättare sagt tror jag att jag fortfarande är det och kommer nog alltid att vara =)

Hur många gånger har du varit kär?
Svar: Jag har lurat mig själv att jag har varit kär ett x antal gånger, men om man säger såhär. Jag har varit kär en gång och haft förälskelser flera gånger!

Hur kan du vara så söt?
Svar: Haha, tack får jag väll börja med att säga. Och sen får jag nog tacka min mamma och pappa!

Vad använder du för sminkprodukter?
En foundation från Maybelline, ett mineral-solpuder från Loreal, rouge från face och Max factors nya mascara.
Allt är toppen bra!

Hur skulle du beskriva dig själv?
En spontan utåtriktad tjej som kan lyckas med det mesta om jag har viljan till det. Blir lätt avundsjuk och irriterad och kan låta mitt dåliga humör gå ut över mina närmsta. Vet vart jag står och får i princip allt det jag vill ha vare sig det är möjligt eller omöjligt! (Syftar inte bara på kläder och sånt utan allt)

Hur många besökare och unika besökare har du på din bilddagbok varje vecka ungefär?
Svar: Det där var jag tvungen att kolla upp haha.. Antal besök har jag 1216 ungefär. Och unika besök runt 450 sådär.

Är jag din vän ?
svar: haha den här kommer från wickan och jag fick formulera om den lite. Men ja gullet, du är min vän!

Vad tycker du är det bästa med att blogga?
svar: att man får lära sig att skriva känslor. Det kan vara så jä*la svårt att skriva ner sina åsikter om något.
Det blir så fel men sen om man förklarar det för någon IR så går det som smort..
Sen tycker jag det är kul och man blir så glad när ni kommenterar så snällt som ni kan göra ibland!

Vad bråkade du och Carolina om?
svar: Egentligen är det ju privat. Men ni kan ju få en aning i vad det var iaf.
Jag började umgås väldigt mycket med wickan och det skapade problem mellan mig och Carro.
Sen hittade vi nog lite extra problem där när vi väl bråkade. Men nu är vi vänner igen och jag har planerat att vi ska vara det resten av livet!

Tar resten av frågorna senare!


Kommentarer
Postat av: KEYA

Finns det? :O Jag har kollat på hemsidan och där är inga :(

2009-03-11 @ 12:56:41
URL: http://keyas.blogg.se/
Postat av: wickan

jag har inte alls skickat "är jag din vän" :O vad snackar du om egentligen:S?



du behöver inte umgås med mig heller.

2009-03-11 @ 14:16:21
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: Carolina

<3!

2009-03-12 @ 12:29:01
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0