Snuten

Tjena!

Idag är jag på världens sämsta humör. Nej inte världens sämsta för jag är ju med Carro.
Men gårkvällen blev svinlyckad, men inte på slutet.
Alltid ska snutarna förstöra, igår förstörde dom inte bara festen utan även Carros tå och min käke & mitt huvud.
Det är helt sjukt hur dom kan göra så mycket, utan att få straff.

Men idag är det en ny dag och då är det bara glömma det som hände mot slutet igår.
Så nu ska vi snart och käka nere på stan, sen vidare till stallet.
Sen efter det ska jag dra till skäggetorp och träffa en kompis, och sen vidare till stan för att se Män som hatar kvinnor på bio med carro.
Jag ska iaf försöka hinna med allt.. Men det ska nog gå bra!
Vi hörs senare. Puss!


Den här låten och texten passar så jävla bra idag, och till snuten.

Kommentarer
Postat av: ff

vvvvadå slog dom er?

2009-03-01 @ 12:50:20
Postat av: Anonym

Vad hände med polisen :O?

2009-03-01 @ 16:23:50
Postat av: emma sv:

Dom stämplade carro och mig slog dom till.

2009-03-01 @ 16:27:18
URL: http://sjoiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså är du seriös elr överdriver du bara lite? slog dom verkligen till dig?;o alltså misshandel

2009-03-01 @ 19:44:16
Postat av: Emil

Jag måste säga en sak.. du är snygg men du är så fruktansvärt fjortis så det skriker om det... det är fan synd om dig :S du är inte cool för du är så jävla fjortis...

2009-03-01 @ 21:18:24
Postat av: Emil

"Jag är så fjortis, jag hatar snuten!" "Jävla snuten" "snuten förstör allt" men snälla väx up... och dom kan visst få straff... <.< snälla din oalmänbildade fjortis... men du vågar väl inte godkänna den här kommentaren... men det är du som ska läsa det o inte dom andra så /careface

2009-03-01 @ 21:20:39
Postat av: emma sv:

Till emil : Vadå väx upp? Jag hatar snuten och det menar jag. Visst kan dom göra mycket bra saker men mycket av det dom gör är överdrivet, och en manlig snut slog till mig igår utan anledning så jag tycker att jag har rätt till att hata snuten. Eller det har jag i vilket fall. Det är samma sak som att du skulle hata ett band eller vad som helst, jag hatar sättet som handlar på. Klart jag vågar godkänna den! Varför skulle jag inte göra? Det är din åsikt och såklart att du ska få tycka så, men önskar bara att du hade lärt känna mig innan du skrev den där kommentaren! Menmen. Ha en fin dag!

2009-03-02 @ 10:41:29
URL: http://sjoiis.blogg.se/
Postat av: emma sv:

Till anonym: Jag kan inte påstå att jag blev misshandlad, men den manliga polisen slog till mig på höger sida med knytnäven så nu har jag svårt att tugga och är svullen och har även ett blåmärke.

2009-03-02 @ 10:42:57
URL: http://sjoiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0