Sjuker

Jahani. Trodde jag hade fått tillbaka min röst för ett ögonblick men lika fort som jag hann blinka försvann den.
Inte för att jag vill äckla er på något sätt men mitt snor rinner som nilens flod, jag nyser som att jag snortat peppar hela dagen,  och när jag hostar så låter det som att jag har rökt i 74 år. Påtala om att röka så har jag slutat att röka idag!
Den nionde också, tyckte det passade bra. Alla jag har berättat det för tvivlar på mig, men jag ska fan i mig klara det.
Och det kommer bara att bli pinsamt för dom som har sagt att jag inte kommer klara det! Sådeså.

Nu ska jag dra mig mot tv:n för att kolla på CSI, och sen blir det väll sängen antar jag.

p.s. så är jag förvånad att den frågan jag trodde skulle bli vanligast i frågestunden, inte har kommit upp än!
Det är väll bara en tidsfråga innan den dyker upp.

Men nu får ni sova så gott alla krya och kära vänner.
Och dröm inte mardrömmar som jag gjorde inatt! (drömde att 2:a världskriget började om fast nu dödade hitler alla, inklusive mig och min familj...)



haha ja dör av dom här bilderna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kryaa =)

2009-03-10 @ 10:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0