Nu kan jag koppla av hur sjuk som helst med tanken på att jag hade kul i helgen


Hej hörni!

Helgen har varit riktigt trevlig men jag har ju varit lite små sjuk.
Jag ska alltid pressa mig själv när jag börjar bli sjuk, och går alltid ut och har kul istället för att försöka bli frisk.
Så i helgen har jag varit på hockey, vilket var helt otroligt kul! Stämningen var fan i mig inte att leka med asså.
Den var grym, plus att vi vann med 4-0! Men min feber började krypa fram här och kände mig inte så bra..
Sen har jag även festat lite med massor roligt folk, det var ingen direkt rolig fest men hur kan man klaga på något sånt när man har så roligt folk omkring sig som jag hade? Jag hade svinkul i vilket fall. Men även här kröp min feber fram och jag kände mig inte alls bra. Jag har även gått på bio med hillevi. Män som hatar kvinnor. Den var helt sjukt bra! Verkligen värd att se. Men även här kröp min feber fram, och jag satt och hostade stup i kvarten. 
Kom hem runt halv två- två någon gång på lördagsnatten.
Kunde stupa duns i sängen och känna att jag har tagit vara på helgen och gjort något kul utan att ha avlidit.

Dagen därpå frågade jag däremot mig själv om det verkligen var värt att vara ute hela helgen.
Jag hade nämligen tappat rösten, och det innebar att jag låg i min säng hela dagen (exakt hela dagen!) och kollade på MTV. (Life of Ryan)

När jag kom hem till mamma igår slängde jag mig framför tv:n för att titta på Beck med henne.
Och hon fick pyssla om mig med te och annat som hon tror ska göra mig frisk. Men det är väll gulligt antar jag..
Idag är jag hemma och är sjuk från skolan. Nu har jag lite röst, så jag kan viska.
Men jag kan tex inte svara i telefonen för då hör typ ingen vad jag säger..
Menmen det får jag leva med!
Visst har jag bra ursäkter till att jag inte har kunnat uppdatera?
Puss på er!


Dom här tjejerna som står brevid mig(ja det är jag som står i mitten..) var nyss här för att "hälsa på"
Dom filurerna. Marias skratt uppskattas ju också, jo tack ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0