jag finns kvar!

Hallå!

Nu sitter jag i datasalen och har percis haft prov, men jag och hälften av klassen ska göra om provet imorrn istället.
Hur är det med er? Det blir ju så långa uppehåll mellan inläggen nu men det är inte lätt att få tag i en dator.
Det har hänt rätt mycket sen senaste inlägget faktiskt. Det brann t.ex mitt emot oss och vi fick ringa brandkåren o.s.v..
Sen har det hänt mer saker som jag inte tycker tillhör bloggen..

Men i det stora hela mår jag bra! Känner att allt är väldigt posetivt i livet just nu, framförallt skolan. Den flyter på som den ska! Det som inte är så bra är nog vädret. Eller nyss var det ju det, men nu har det kommit massa jävla snö igen..
Inte kul!

Nu ska jag iväg och möta upp Victor så ska vi käka på stan. Hoppas ni har det fint så hörs vi snart igen!
Puss

En gammal söt bild på mig och maria.. Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0