Inget mer bloggande för mig

.... den här helgen!
Fick nyss reda på att jag ska vara hos pappa tills på fredag. Där har jag ju fortfarande ingen dator så blir ingen bra uppdatering från min sida dom här dagarna. Kanske imorn i skolan eller om jag är hos någon kompis och uppdaterar eller något!

Nu ska jag hem till pappa, kanske är bra att det inte finns någon dator eftersom jag har en inlämningsuppgift och ett fysik prov tills imorn..
Har fresten fått min telefonräkning för några dagar sen, hehe blir inget internet (vilket innefattar inget mobilbloggande!) för mig, någonsin tror jag! Det visade sig att jag inte hade haft gratis sms under hela min abonnemangstid.
hehe jag skickar runt 3000 sms i månaden ibland lite mer, och sen ringer jag väll för 1000 lappen plus internet och alla dom här dumma sakerna jag har gått på som skickar ett sms som kostar typ 80 spänn. Ja så det var ingen billig räkning!

Men bara för att byta ämne så ska jag berätta vad jag ska göra imorn.
Jag ska parta lite med tjejerna!
Sen på lördag kanske jag ska på hockey, eller är det imorn?
Jag vet inte. Kan uppdatera er imorn på håltimmen kom jag på!
HAAAA DÄÄÄÄÄ (K)

TIHI

Kommentarer
Postat av: KEYA

Svar:

Ja fyfan vad trist det är. Tack för att du tycker att den är fin :) Nu får vi båda ta och bli friska.

Kram!

2009-03-05 @ 22:16:57
URL: http://keyas.blogg.se/
Postat av: wictoria

hare

2009-03-05 @ 23:10:07
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: wickan

frågestund :)(K)

2009-03-08 @ 19:35:59
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0