Horoskop 4 Mars - 09

Jag åker buss nästan minst en gång om dagen. Då brukar jag sysselsätta mig själv med att läsa mitt horoskop.
Ibland tar jag tillochmed bussen istället för att få skjuts bara för att få läsa mitt horoskåp i "Extra östergötland"
Jag tycker så synd om er som inte får läsa erat horoskop varje dag så tänkte skriva upp vartenda litet stjärntecken här varje dag. (Horoskop är faktiskt nästan alltid sanna och stämmer in!)
Ska skapa en kategori som heter "Horoskop" och rubriken får se ut som den gör där uppe fast med varierande datum.
Låter bra va? :)

Vattuman 21/1 - 18/2
Ibland är du helt enkelt alldeles för snäll. Du ställer upp för alla andra och du gör nästan allt som man ber dig. Men hur mycket hjälp får du själv?
Fiskarna 19/2 - 20/3
Ver du någon om hjälp så måste du lyssna annars fungerar det inte. Ta också åt dig några goda råd så ska du se att många problem blir lösta.
Väduren 21/3 - 20/4
Du har massor med roliga saker att jobba med, men du vet inte riktigt var du ska börja. Det gäller att prioritera och göra upp ett arbetsschema för allt.
Oxen 21/4 - 21/5
Du har verkligen svårt att bestämma dig, men tyvärr kan du inte fråga någon vän om ett gott råd eftersom alla har någon att ta hänsyn till.
Tvillingarna 22/5 - 21/6
Även om du vill bestämma når du mycket längre om du gör det med mer list. Var lite mer lyhörd och låt andra vara mde och påverka.
Kräftan 22/6 - 22/7
De senaste dagarna har varit lite jobbiga för dig, men nu har det lugnat ner sig och du kan i lite bättre tempo tänke igenom vad du måste göra.
Lejonet 23/7 - 23/8
Du blir riktigt arg och bedrövad över att en vän blir orättvist behandlad, men se upp så inte du blir föremål för attackerna istället. Säg vad du stycker och stå på dig.
Jungfrun 24/8 - 23/9
Du har fått nytt självförtroende och det ger dig verkligen en kick i jobbet. Det märks att du mår bra just nu. Se bara upp med all energi som bubblar i kroppen...
Vågen 24/9 - 23/10
Det är bra att du lärt känna dig själv och vet hur du reagerar i olika situationer. Nu kan du lugnt och behärskat ta tag i ett litet problem.
Skorpionen 24/10 - 22/11
Du har fullt upp med massor att göra och det trivs du med, men dina kamrater är inte lika flitiga och då är det lätt att du får höra sura kommentarer.
Skytten 23/11 - 21/12
Egentligen trivs du riktigt bra med att ha mycket att göra och det vet också dina vänner som inte tror på dig när du klagar över stressen.
Stenbocken 22/12 - 20/1 
Du har länge funderat över vad du helst vill syssla med och nu är du klar med dina tankar, men det gäller att du tror på dig själv också.
                                                           


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med nåt nytt ^^

2009-03-05 @ 14:07:50
Postat av: Anonym

det stämmer:O

2009-03-05 @ 14:08:03
Postat av: en som är bättre en dig

Försöker du komma med något nytt för att du vill att någon ska läsa din blogg? DET ÄR INGEN SOM LÄSER DIN BLOGG! du är sämst lägg ner allt

2009-03-05 @ 14:09:14
Postat av: emma svar på kommentar :

Till "en som är bättre en dig": haha nej vad söt du är! Egentligen borde ja göra dig en tjänst och inte godkänna den där kommentaren, men fan det är ju du som har skrivit den. Ingen läser min blogg? Vad gör du då? Du måste ju läst eftersom du visste att det är något nytt ja kommed med. Men jag förstår dig, framgång föder avundsjuka. Eftersom jag är kung och inte du! puttinutti du kommer också få något någon dag ska du se!

2009-03-05 @ 18:57:53
URL: http://sjoiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0