gömörrön

Vaknade för ett tag sen och sitter och lyssnar på lite musik.
Har kollat igenom frågorna, och det är faktiskt inte så många som har ställt frågor den här gången.
Var typ dubbelt så många förra gången, och ändå så har jag mer läsare nu för tiden..
Menmen, tänkte svara på frågorna i ett singelinlägg efter det här =)

Hur står det till med er då? Med mig är det bara bra. Var hos Wickan och käka pizza och bara myste med Katta och Carro igår. Skrattade till tusen. Sen kom pappa och hämtade mig och carro och skjutsade hem oss var till sig.
Idag när jag vaknade mådde min hals lite bättre iaf.
Klockan fyra ska jag iväg på ett möte. Vi hörs efter det!
Pussarrr (K)


Bild från helgen. Ni kan inte fatta hur mycket jag skrattade åt den där stegen. HAHAHA!

axel och jag på en skarp bild!

Kommentarer
Postat av: hiwwe

snyggingar där va! :D<3

2009-03-11 @ 18:45:48
URL: http://ehiiwwe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0